El-Mizzi: ”Nikad nisam vidio nekog kao Ibn Tejmijju, a ni on nije vidio nekog kao sebe”
El-Fevzân: ”Što se tiče omladine koja ima vezu sa svojim učenjacima, a pogrešna mišljenja nemaju utjecaj na njih, onda se oni nalaze u jednom dobrom stanju kao njihovi dobri prethodnici ( selefus-salih).”
El-Kurtubi: “Čovjek je dužan da skrbi svoju ženu sa četiri stvari: hranom, pićem, odjećom i stanovanjem.”
El-Adjurri: “Ako učenjak vidi neznalicu, sjeti se da je on sam još veća neznalica u onome sto je između njega i njegovog Gospodara.”
Ibn 'Usejmîn: “Ako vidiš da je tvoje srce nemarno prema grijesima, onda znaj da je tvoje srce bolesno. Živo (zdravo) srce ne uživa u bolesti, a bolest srca su upravo grijesi.”
Hasan el-Basri: ”Onaj ko poriče sudbinu, poriče Kur'an.”
Eš-Šenkîti: “Tumači Kur'ana kažu da je zmija imala četiri noge prije nego što je pomogla šejtanu u Džennetu da šapne Âdemu. Kao kaznu noge su joj se vratile u stomak.”
Mudžâhid el-Mekki: “Kad se uđe u prazan stan kaže se: 'Esselâmu 'alejna we 'alâ 'ibadillâhis-sâlihîn'”
Fudajl bin 'Ijad: Allâh voli učenog koji je ponizan, a mrzi učenog koji je ohol. Onaj ko je ponizan pred Allâhom, dobit će mudrost od Njega.”
El-Kurtubi: “Prvi koji je učinio hidžru bio je Poslanik Ibrâhîm 'alejhis-selâm."
Ibn 'Usejmîn: “Čovjek ne treba da ima niti 'Allâh' niti 'Muhammed' na zidu ili negdje drugo.”
Abdul-Azîz eš-Šejh: “Dozvoljen je parfem sa alkoholom.”
Allâhov Poslanik (sallallâhu `alejhi we sellem) je rekao: “Džihâd su jedna od vrata Dženneta, i spašava njegove učesnike od sikiracije i belaja.” (Kitabu-džihâd- Ibn Ebi 'Asim)
Allâh je rekao: “Čovjek je stvoren od brzine.” Eš-Šenkîti kaže: Arapi govore da je osoba stvorena od osobine koja je izrazita za njega. Na primjer: ljepote, škrtosti, brzine, itd.
Eš-Šenkîti: “Postoje dva stanja:
Prvo: Ono što je Islâm zabranio
Drugo: Ono što nema dokaz da bude zabranjeno”
Eš-Šenkîti: “Ako čovjek ne zna razliku između svoje sestre i žene strankinje, obje mu postaju zabranjene.”
Eš-Šenkîti: “Tradiciji pripada da kad lažljivci budu izrešetani dokazima, upotrijebe silu da suzbiju istinu.”
Eš-Šâfi: “U svemu ima dokaz da je On jedan.”
Ibn 'Usejmîn: “Iskazati počast kâfiru je harâm (zabranjeno).”
Ibn Sirin: “Ako sanjaš da se rukuješ sa svojim neprijateljem, znači da hoće mir s tobom.”
Ibn Sirin: “Onaj ko sanja lijepu i mladu ženu muslimanku, dobit će radosnu vijest.”
Ash-Shanqîti: “Nije vadjib štedjeti novac za zekat niti za Hadjdj.”
Ibn `Uthaymîn: “Šerijat podstiče da se izbjegava sve što uzrokuje kajanje i tugu.”
Ash-Shanqîti: “Ako čovjek skrbi svoju ženu bez namjere da se približi Allâhu, djelo je ispravno ali neće biti nagrađeno.”
Ahmed an- Nadjmi: “Ko bude ubijen od haridžija ili drugih ahlul-bid`ah on je šehid.”
Ibn Taymiyyah: “Nije dozvoljeno osobi koja puši haš (droga) da predvodi namaz.”
Ibn Qudâmah: “Opijen je onaj ko ne vidi razliku između svoje i tuđe košulje i svojih i tuđih cipela.”
Ibn Qudâmah: “Kad se nešto naredi to znači da je suprotnost toga zabranjena.”
Ahmed an- Nadjmi: “Osoba koja uvodi ljudske zakone nije muwahhid (monoteista).”
Al-Fawzân: “Dozvoljeno je dati hediju novorođenčetu ili novouseljenom.”
Abdullâh bin Ahmad bin Hanbeli: “Mog oca si mogao vidjeti samo u džamiji, dženazi i kod bolesnika. Mrzio je ići na pijace.”
Ash-Shanqîti: “Oni koji prave razliku između farza (fardh) i vadžiba (vâdjib), kažu da farzu prethodi izvrstan dokaz kao što je namaz, dok vadžibu ne, kao `umra.”
Ibn `Uthaymîn: “Čovjek ne smije spriječiti svojoj ženi da ide u džamiju, za razliku od drugih mjesta.”
Ahmad an- Nadjmi: “Sunnet je da žena ima puštenu kosu sa dvije pletenice ili sa četiri ukoliko ima gustu kosu.”
Ibn `Uthaymîn: “Preporučeno je reći `Amin` Imamovoj dovi na Djummi namazu, ali ne u grupi niti glasno.”
Harb bin Ismaîl: “Pitao sam Ahmeda o novcu kojeg supruga zarađuje. On je rekao: “Njezin je”.
Ibn `Uthaymîn: “Čovjek koji je stalno ljubazan i nježan prema svojoj djeci, neće ih nikad moći odgojiti.”
Umayr al-Makki: “Kabur plače i govori: `Ja sam dom samoće. Ja sam dom tjeskobe i straha. Ja sam dom glisti.`”
Âishah: “U kaburu kâfira doći će zmija koja će ga jesti od glave do pete, zatim će dobiti nazad svoje meso, pa će ga ponovno na isti način pojesti.”
Ibn Bâz, Al-Fawzân, Al-Gudayyân i Ash-Shanqîti: “Nije dozvoljeno popravljati sto i stolice na kojima se jede svinjsko meso i pije alkohol.”
Al-Albâni: “Al-Ikhwân al-Muslimûn ne napreduju što se tiče znanja, vjere (aqîdah) niti načina postupanja.”
Âli bin Abi Tâlib: “Neki ljudi će završiti u Džehennemu zato što nas (pretjerano) vole, a drugi zato što nas mrze.”
Allâhov Poslanik (sallâ Allâhu `alayhi wa sallam) je rekao: “Pratite dvojicu poslije mene, Abu Baqra i `Umara.”
Ahmed an- Nadjmi: “Dâr-ul-Islâm (Islamska zemlja) je zemlja u kojoj vlada Šerijat (Shari`ah) i gdje se Kufr i Shirk ne pokazuju javno.”
Allâhov Poslanik (sallâ Allâhu `alayhi wa sallam) je rekao: “Ako čovjek bude spašen kazne u kaburu, sve ostalo je lakše, a ako ne bude spašen, sve ostalo je teže.”
Al-Albâni: “Kartanje je zabranjeno iz tri razloga:
1. Imitiranje nevjernika
2. Zbog slika na njima
3. Neke od figura su kršćanske ličnosti.”
Ka`b-ul-Ahbâr: “Kad bi došao na Sudnji dan sa djelima sedamdeset vjerovjesnika nećeš biti siguran da si spašen.”
`Alqamah: “Šije (Shi`ah) su pretjerali sa Alijom (Âli) na isti način kao što su kršćani pretjerali sa Îsaom bin Maryam.”
An-Nawawi: “Učenjaci su ujedinjeni da je pokuđeno (makrûh) klanjati sa frizurom vezanom u rep (muškarcima).”
El-Gazâli: ”Blaže je ne proglašavati nevjernicima hiljade nevjernika nego proglasiti nevjernikom jednog muslimana i uzeti njegov život.”
Ibnul-Qajjim: ”Onome kome ne koristi ispravka i prijetnja, neće koristiti ni bič.”
Ibn Vehb: ”Svaka osoba koja se drži hadîsa bez Imâma u fikhu je zalutao. Da nije Mâlika i Lejsa i mi bismo zalutali.”
Eš-Šenkîti: ”Nema sumnje da je onanija (mastrubacija) zabranjena kako su također Mâlik i Šâfi rekli.”
El-Fevzân: ”Zašto da pravimo razliku između graviranih, nacrtanih i fotografskih slika kad je Poslanik, sallallâhu `alejhi we sellem, rekao: ”Svaki slikar je u Vatri.” Ne postoji autentičan dokaz koji to precizira osim filozofije.”
Ibn `Umer: ”Ne pitajte o stvarima koje se nisu dogodile. Čuo sam `Umera kako proklinje one koji to rade.”
Eš-Šenkîti: ”Dozvoljena (halâl) hrana utječe na dobra djela.”
El-Albâni: ”Dozvoljeno je ženi da servira muškim gostima, pod uvjetom da je ispravno obučena, i da se ne boji iskušenja. Ispravno obučena znači da je cijelo tijelo pokriveno osim lica i ruku.”
Ibn Bâz: ”Nije dozvoljeno družiti se s onim ko ne klanja ili s nekim drugim nevjernikom.”
El-Fevzân: ”Pokuđeno je klanjati na mjestu gdje ima slika na zidu.”
Ibn `Usejmîn: ”Slijediti sunnet znači biti umjeren. U slučaju kad se pređe ta granica čovjek postane previše žestok.”
`Umer ibn el-Hattâb: ”Kada bi se s neba viknulo `Ljudi, svi ćete u Džennet osim jedne osobe` pobojao bih se da sam to ja.”
Ebu Nûh: ”Počelo je gorjeti u kući gdje je Âli bin Husejn činio sedždu. Ljudi su rekli: `Gori!` ali je on nastavio s namazom. Kada su ugasili vatru, pitali su ga šta ga je spriječilo da je ignoriše, a on reče: `Ona druga vatra!` ”
El-Albâni: ”Kako neko može reći da je stidno mjesto žene pred drugom ženom ono što je između koljena i pupka? Ovo nema utemeljenja!”
Ibn `Usejmîn: ”Ne doliči stavljati mladi mjesec na munare samo zato što kršćani imaju krst. Također je to rasipanje novca.”
Ibn `Usejmîn: ”Ako čovjek čini zikr (sjećanje na Allâha) bez srčanog prisustva on biva nagrađen iako je bolje da je srce prisutno.”
Abdulazîz er-Redžhi: ”Nisu dozvoljeni kalupi u obliku ljudi, ptica ili životinja.”
Ibn Bâz: ”Klanjati teravih namaz s jednim selamom poslije svakog rekata nije propisano shodno većini (učenjaka). To je pokuđeno ili zabranjeno.”
Ibn `Usejmîn: ”Iskrivljen saff nije potpun i klanjači su griješni, ali što se tiče hadîsa `Allâh ne gleda u iskrivljen saff`` on je slab.”
Muhammed el-Hilâli: ”Čitati Kur`an u grupi na način da svi čitaju zajedno je novotarija uzeta iz kršćanske crkve.”
El-Albâni: ”Praviti razliku između ručnog crteža i fotografije i govoriti da su fotografije dozvoljene temelji se na filozofskom objašnjenju. Oba načina (pravljenja fotografija) su zabranjena.”
Ibn `Abdilberr: ”Nije obaveza memorisati Kur`an, ali onaj ko želi da bude `âlim (učenjak) mora ga memorisati.”
Ibn Akîl: ”Od čudnih stvari je to što čuješ od novih ljudi neznalica da je Ahmed bio muhaddis, ali ne i fâkih. Ovo je vrhunac neznanja.”
Ibn Muflih: ”Onaj ko se šali s činjenjem kufra je počinio kufr, iako nije imao namjeru.”
Ibn Tejmijje: ”Ako džihâd šteti i uzrokuje veću štetu nego korist, onda se djelo ne smatra ispravnim”
Eš-Šenkìti: ”Naredba i zabrana se nikada ne mogu spojiti u jednom te istom pitanju. Na primjer, naređeno je da se klanja prilikom ulaska u džamiju, ali se ne smije klanjati u zabranjenom vremenu. To znači da je i ovaj namaz tada zabranjen.”
El-Adjurri: ”`Ulema je svjetlo robovima, svjetionik zemlje, stub zajednice, izvor mudrosti i ljutnja šejtana.”
Ez-Zehebi: Hadîsa koji govore o tome da je Allâh iznad stvorenja ima više nego što čovjek može izbrojati.”
Ibnul-Qajjim: ”Svi hadîsi koji govore o postu u Redžebu ili klanjanju u nekim od njegovih noći su izmišljene laži.”
Ibn Hadžer: ”Hadîsi o vrijednostima Redžeba su ili slabi ili izmišljeni:”
Ibn `Usejmîn: ”Neće utjecati na namaz ako čovjek izgovori ”zal” umjesto ”dal” ili ”sin” umjesto ”sad”.”
El-Albâni: ”Ibn Bâz je ispunio islamski svijet znanjem”
Ibn Kesîr: ”Zadnji melek koji će umrijeti je Melek smrti.”
Ibnul-Qajjim: ”Iako ehlul-bid`ah (sljedbenici novotarija) ehlus-sunneh (sljedbenike sunneta) proglašavaju nevjernicima (tekfir), oni (sljedbenici sunneta) se prema njima i njihovim mišljenjima odnose pravedno.”
Falah Ismâîl: ”Pogrešno je čitati knjigu a da prvo ne pročitaš njen uvod.”
Ibn Bâz: ”Razlika između poklona (hedija) i milostinje (sadaka) je u tome što se poklon daje iz ljubavi i poštovanja, a milostinja iz brige i saosjećanja.”
Ibn `Usejmîn: ”Dozvoljeno je Kur`an staviti na pod ukoliko je čist.”
El-Albâni: ”Obaveza je svim ženama da nose džilbâb i da pokriju sve osim lica i ruku.”
Ibnul-Qajjim: ”Istina je pomognuta i sa njom se dolazi u iskušenje. Zato se nemoj čuditi jer to je zakon Milostivog.”
El-Albâni: ”Pokriti ruke i lice (ženama) nije obaveza ali nije ni novotarija kao što to neki u Libanonu govore.”
En-Nevevî: ”Većina učenjaka smatra da ako čovjek ne može sam obaviti Hadždž a ima pare za to, onda mora platiti nekom ko će to obaviti za njega.”
Ibn `Usejmîn: ”Imena koja su specifična za meleke kao Džibrîl, Mîkâil i Isrâfîl je pokuđeno davati svojoj djeci.”
Eš-Šenkîti i mâlikijje: ”Ako čovjek može pješice otići na Hadždž, onda to mora uraditi.”
Ibn `Usejmîn: ”Otac koji ne klanja ne smatra se mahremom svojoj kćerki zbog toga što je kâfir (nevjernik).”
Ibn Tejmijje: ”Zabranjeno je oponašati lajanje pasa i revanje magaraca.”
Ibn Tejmijje: ”Ako džihâd šteti i uzrokuje veću štetu nego korist, onda se djelo ne smatra ispravnim”
Eš-Šenkìti: ”Naredba i zabrana se nikada ne mogu spojiti u jednom te istom pitanju. Na primjer, naređeno je da se klanja prilikom ulaska u džamiju, ali se ne smije klanjati u zabranjenom vremenu. To znači da je i ovaj namaz tada zabranjen.”
El-Adjurri: ”`Ulema je svjetlo robovima, svjetionik zemlje, stub zajednice, izvor mudrosti i ljutnja šejtana.”
Ez-Zehebi: Hadîsa koji govore o tome da je Allâh iznad stvorenja ima više nego što čovjek može izbrojati.”
Ibnul-Qajjim: ”Svi hadîsi koji govore o postu u Redžebu ili klanjanju u nekim od njegovih noći su izmišljene laži.”
Ibn Hadžer: ”Hadîsi o vrijednostima Redžeba su ili slabi ili izmišljeni:”
Ibn `Usejmîn: ”Neće utjecati na namaz ako čovjek izgovori ”zal” umjesto ”dal” ili ”sin” umjesto ”sad”.”
El-Albâni: ”Ibn Bâz je ispunio islamski svijet znanjem”
Ibn Kesîr: ”Zadnji melek koji će umrijeti je Melek smrti.”
Ibnul-Qajjim: ”Iako ehlul-bid`ah (sljedbenici novotarija) ehlus-sunneh (sljedbenike sunneta) proglašavaju nevjernicima (tekfir), oni (sljedbenici sunneta) se prema njima i njihovim mišljenjima odnose pravedno.”
Falah Ismâîl: ”Pogrešno je čitati knjigu a da prvo ne pročitaš njen uvod.”
Ibn Bâz: ”Razlika između poklona (hedija) i milostinje (sadaka) je u tome što se poklon daje iz ljubavi i poštovanja, a milostinja iz brige i saosjećanja.”
Ibn `Usejmîn: ”Dozvoljeno je Kur`an staviti na pod ukoliko je čist.”
El-Albâni: ”Obaveza je svim ženama da nose džilbâb i da pokriju sve osim lica i ruku.”
Ibnul-Qajjim: ”Istina je pomognuta i sa njom se dolazi u iskušenje. Zato se nemoj čuditi jer to je zakon Milostivog.”
El-Albâni: ”Pokriti ruke i lice (ženama) nije obaveza ali nije ni novotarija kao što to neki u Libanonu govore.”
En-Nevevî: ”Većina učenjaka smatra da ako čovjek ne može sam obaviti Hadždž a ima pare za to, onda mora platiti nekom ko će to obaviti za njega.”
Ibn `Usejmîn: ”Imena koja su specifična za meleke kao Džibrîl, Mîkâil i Isrâfîl je pokuđeno davati svojoj djeci.”
Eš-Šenkîti i mâlikijje: ”Ako čovjek može pješice otići na Hadždž, onda to mora uraditi.”
Ibn `Usejmîn: ”Otac koji ne klanja ne smatra se mahremom svojoj kćerki zbog toga što je kâfir (nevjernik).”
Ibn Tejmijje: ”Zabranjeno je oponašati lajanje pasa i revanje magaraca.”
Ibn Redžeb: ”El-Fudajl ibn `Ijâd je znao reći da su `Ehlus-Sunneh oni koji poznaju dozvoljeno koje ulazi u njihov stomak.` Jesti halâl je jedna od najvećih oznaka Ehlus-Sunneh.”
El-Albâni: ”Namaz žene bez čarapa nije validan osim ako ima haljinu koja pokriva njezina stopala.”
El-Albâni: ”Četiri su načina kako se zaštititi od Dedždžâla:
- Tražiti zaštitu kod Allâha od njega
- Izbjegavati ga
- Memorisati deset prvih ajeta sure Kehf
- Živjeti u Mekki, Medini, Jerusalemu ili Turu.”
Ibn Huzejma je bio upitan kako je postao učen. On je odgovorio: ”Kada sam pio Zemzem vodu molio sam Allâha za korisno znanje.”
Ibn Tejmijje: ”Četiri pravne škole kažu da samo onaj ko je čist smije dodirnuti Kur`an. Ahmed je rekao: ”Ovo kaže također Selman El-Fârisi, Ibn `Umer i drugi, i mi ne poznajemo da je i jedan ashâb rekao nešto drugo.”
Eš-Šâfi: ”Ljudi su postali neznalice kad su napustili jezik arapa za jezik Aristotela.”
Ibnul-Qajjim: ”Iskrenost i ljubav prema pohvali se ne mogu sastaviti u jednom srcu kao što se voda i vatra ne mogu sastaviti.”
Ibn Redžeb: ”Selefus-Sâlih nisu prezirali da neko ima drugačije mišljenje od njihovog ako je imao dokaz, iako su oni taj dokaz smatrali slabim.”
Eš-Šenkîti: ”Muškarcima je dozvoljeno da imaju odnos sa svojim sluškinjama, a ženama nije dozvoljeno sa svojim slugama. Po ovom pitanju je konsenzus učenjaka.”
Eš-Šenkîti: ”Riječ 'Mered-Bolest' ima dva značenja u Kur`anu:
1. Nevjerstvo, sumnja i licemjerstvo
2. Težnja bezobrazluku.”
Ibn `Usejmîn: Nije uvjet ženi kad čita Kur`an da bude pokrivene glave.”
Ibn Bâz: ”Dozvoljeno je slušati ženu kad uči Kur`an ako od toga ima koristi i ako se ne čini radi prohtjeva (nefsa).”
Sa'd bin Džubejr: ”Pitao sam Ibn 'Abbasa: 'Da li velikih grijeha ima sedam?' On je rekao: ”Ima ih bliže sedam stotina. Ali veliki grijeh se ne smatra velikim ako se za njega traži oprost, a mali grijeh se ne smatra malim ako se ponavlja.”
El-Albâni: ”Rukovanje s dvjema rukama se suprostavlja Sunnetu. Sunnet je rukovati se s jednom rukom.”
Eš-Šâtibi: ”Temelj klevete učenjaka se nalazi kod Haridžija koji su bili prvi koji su klevetali Selef i ashabe.”
Ibn 'Usejmîn: ”Čak ni curice ne bi trebale nositi hlače jer bi se mogle naviknuti na to, i mogle bi na taj način izgubiti stid.”
'Ubejd el-Džâbiri: ”Ko pomogne da se napravi džamija Sljedbenicima novotarije, pomogao je da se sruši i nanese šteta Sunnetu.”
Mûsâ, `alejhis-selâm je rekao Allâhu: ”Gospodaru, ljudi o meni govore stvari koje nisu istina.” Zatim Allâh reče: ”O Mûsâ, to je nešto što nisam spriječio da se dešava Meni, pa kako ću spriječiti da se dešava tebi.”
Ibn `Abdil-Berr: ”Učenjaci su složni da je preporučeno da Imâm klanja brzo i kratko, ali bez oduzimanja ičeg od namaza.”
En-Nevevî: ”Ženama je najgori saff prvi ukoliko je Imâm muškarac, a ako je Imâm žena onda je prvi najbolji.”
Ahmed En-Nedžmi: ”Ako je dozvoljemo trgovati s nevjernicima onda je dozvoljeno i sa novotarima.”
El-Albâni: ”Islâm je vjera koja je postavila temelj dobrim odnosima prema životinjama, a ne kao što neke neznalice misle da su to uradili evropski nevjernici. Oni su ovo preuzeli od prvih muslimana.”
Ahmed En-Nedžmî: ”Razdjeljak (kose) je Sunnet muškarcima i ženama.”
Lukmân je rekao svome sinu: ”Govori istinu makar bila protiv tebe i ne obaziri se na one koji se ljute.”
Âli el-Kari El-Hanefi: ”Selef, Halef, Sahâbi, Tabi`ini, četiri Imâma i ostali mudžtehidi su složni da su roditelji Allâhovog Poslanika (sallallâhu `alejhi we sellem) u Džehennemu.”
El-Munziri: “Učenjaci su složni da žena ima pravo da ne dopusti mužu da ima odnos s njom dok ne dobije svoj mehr.” (El-Idžma' str. 39)
A'iša: “Naljepša osobina je stid.” (Adab Shar'jjah 2/344)
Ibn Tejmijja: “Čovjek se ne smije oblačiti niti spremati jela koja su specifična za nevjerničke praznike.” (Risalah fi 'Id-in-Nasara, str. 21)
El-Ewsa'i: “Seljak nevjernik se ne ubija ukoliko se ne bori.” (Hashijah ala al-Mugni' 1/489)
El Albani: “Nije dozvoljeno jesti hranu koja je spremljena u vezi s Poslanikovim rođendanom.” (alalbany.net)
Ibn Muflih: “Pokuđeno je započinjati suru et-Tevba sa 'bismillom'. Ako se to uradi radi traženja Allahove blizine, onda to uopšte nije dozvoljeno (haram). (Adab Shar'jjah 2/451)
Ibn Tejjmijja: “Čovjek neće učiti Kur'an naglas ukoliko ljudi klanjaju dobrovoljni namaz kako ih ne bi uznemiravao. (Adab Shar'jjah 2/455)
Ibn Muflih: “Dozvoljeno je namirisati Kur'an, staviti ga na stolicu, u kesu od svile i na pod. Ovako je rekao Ahmed.” (Adab Shar'jjah 2/461)
Ako malo dijete kihne, Hasan El-Basri kaže da se treba reći: Bûrika fik (neka si blagoslovljen)” (Adab Shar'jjah 2/474)
Eš-Šafi'i: “Dvije stvari su ljudi zapostavili: arapski jezik i medicinu.” (Adab Shar'jjah 2/484)
Ibn Baz: “Obaveza je muslimanima da uzmu nazad Kuds od židova, ali ovo je pitanje koje se tiče muslimanskih vladara.” (binbaz.org.sa)
Ibn Muflih: “Da bi održavao zdravlje Poslanik je jeo od voća što je mogao. Prava količina voća je korisna medicina. U svakoj zemlji Allah je stvorio voće koje je najpogodnije za taj narod.” (Adab Shar'jjah 3/21)
Ibn Tejmijja: “Samo jedan munafik, osoba sa zlom namjerom ili sasvim neuka osoba traži od vladara da dopusti kršćanima da pokazuju svoju vjeru u muslimanskoj zemlji ili da ih učvrsti.” (Adab Shar'jjah 3/102)
Ibn Muflih: “Lijepi mirisovi potpomažu zdravlje. Ugodan miris je hrana duše a duša nosi sa sobom snagu.” (Adab Shar'jjah 3/38)
Ali bin Ebi Talib: “Jedite meso! Ono čisti boju kože, prazni stomak i daje lijep karakter.” (Adab Shar'jjah 3/78)
Ibn-ul-Dževzi: “Nikad se ne mogu zadovoljiti čitanjem. Kada vidim neku knjigu po prvi put, osjećam kao da vidim blago. Ako kažem da sam pročitao 20 000 tomova, i više je od toga al ja i dalje čitam.” (Adab Shar'jjah 2/374)
Muhammed bin Abdil-Wehhab: “To što je Poslanik pustio Ebu Bekru da predvodi molitvu kad je on bio bolestan, je jedan od najjačih dokaza za njegov hilafet poslije Poslanika.” (Radd ala Rafidah, str. 12)
Muhammed bin Abdil-Wehhab: “Rafide su štetniji za vjeru od židova i kršćana.” (Radd ala Rafidah, str. 13)
Muhammed bin Abdil-Wehhab: “Onaj ko ogovara jednog ashaba o čijoj se vrijednosti prenosi mnogobrojno, kao što su četiri halife, je nevjernik jer je optužio Poslanika za laž.” (Radd ala Rafidah, str. 19)
Muhammed bin Abdil-Wehhab: “Onaj ko kaže da je jedna osoba bolja od nekog vjerovjesnika ili jednako dobra kao jedan vjerovjesnik, je napustio vjeru. Više učenjaka su rekli da je suglasnost oko ovog pitanja.” (Radd ala Rafidah, str. 29)
Muhammed bin Abdil-Wehhab: “Debatirati s ovima magarcima (Rafidama) je gubljenje vremena.” (Radd ala Rafidah, str. 32)
Ibn Usejmîn: “Ako postoji islamski pokret koji se bori da se zemlja oslobodi kufra, onda se to se smatra Džihadom.” (O džihadu u Palestini, Fatawa al-Aqidah str. 778)
Mejmun bin Mahran: “Mu'avija je zatražio ruku Ummu Derda, ali ona je odbila i rekla: 'Čula sam Ebu Derda kako je rekao da je Poslanik rekao: “Žena pripada svom posljednjem mužu (u Džennetu).” A ja ne želim nekog drugog do Ebu Derdaa'.'” (Tarikh-ur-Riqqah 2/39)